Tarot Coleccion The Cosmo Deck Paint Your Own Deck (Carol Herzer)
Tarot Coleccion The Cosmo Deck Paint Your Own Deck (Carol Herzer)
ID2936

Compratelo en Facebook: Tarot Coleccion The Cosmo Deck Paint Your Own Deck (Carol Herzer)  Compratelo en Twitter: Tarot Coleccion The Cosmo Deck Paint Your Own Deck (Carol Herzer)  Compratelo en Twitter: Tarot Coleccion The Cosmo Deck Paint Your Own Deck (Carol Herzer)

Una baraja de la coleccion regalada por Guido Guillabel  hacia Ricardo Salas , fundador de Museo Del Tarot, esta baraja esta pensada para que la persona que la adquiera la pinte. Es otra de las versiones del Cosmo Deck.

A deck from the collection given by Guido Guillabel to Ricardo Salas, founder of Museo Del Tarot, this deck is designed so that the person who acquires it can paint it. It is another version of the Cosmo Deck.